čtvrtek 22. prosince 2016

Saloos: Bio kokosová péče Vanilla

Už jen dva dny do Vánoc, to to letí. Mě v nedělil skolila nemoc, takže jsem od středy doma a jen ležím a léčím se :(. Doufám, že budu do soboty ready. Měla jsem v plánu ještě nějaké vánočně laděné články, ale bohužel teď nemám energii ani chuť něco tvořit. Doufám tedy, že se na rozdíl ode mě máte dobře a nemoci se vám vyhýbají. Na dnešek pro vás připravenou recenzi na další voňavý produkt značky Saloos - Bio kokosovou péči s vůní vanilky. 
Když jsem si teď ke kelímku přičichla, tak jsem ucítila sladkou vůni trdelníku obaleného ve vanilkovém cukru nebo mi vůně také připomíná nějaký tvarohový koláček z pekárny a ten bych si zrovna dala. Kokosová péče opravdu voní krásně po kokosu i vanilce. 
To už určitě víte, ale kokosový olej má při nižších teplotách (asi 20 stupňů) tuhou konzistenci a v teplé místnosti bude mít konzistenci tekutou. Já mám teď olej normálně doma a je takový polotuhý, takže se krásně nabírá a vyhovuje mi to víc než ta tekutá konzistence.
Při kontaktu s pokožkou začne olej jakoby tát a krásně se roztírá. Olej na pokožce vytvoří takový mastný film, kterému chvilku trvá než se od pokožky vstřebá. Proto olej používám většinou před spaním, kdy mi to zase tak nevadí. Přes den si s ním mažu jen ruce a sem tam se s ním odlíčím. Kokosový olej si poradí s jakýmkoliv líčením a ještě pokožku krásně vyživí a tento vanilkový i provoní. Obličej budete mít chvilku mastný než se olej vstřebá. kokosová péče je výborným pomocníkem na suchá místečka, která krásně vyživí, takže ideální na kolena a lokty. 
Saloos nabízí i další voňavé varianty této kokosové péče, takže až dopotřebuji tuto vanilkovou, tak se určitě podívám i na ty ostatní. Zaujala mě ještě čokoláda a pomeranč. Ale víte, že vanilka u mě vždycky vítězí, takže jsem moc ráda, že jsem měla možnost ji vyzkoušet a teď si ji budu pravidelně kupovat. Tuto Bio kokosovou péči v 100 ml kelímku seženete třeba v drogerii DM nebo taky na Notino.cz a stojí přibližně 140 Kč.

JAK NEJČASTĚJI POUŽÍVÁTE KOKOSOVÝ OLEJ VY? 


2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...