pátek 11. května 2018

Orofluido: Beuaty Elixir olej a sérum na vlasy

Elixír pro vaše vlasy od značky Orofluido, tak přesně o tomhle zázraku bude dnešní recenze. Elnino.cz mi na vyzkoušení zaslalo Orofluido Beauty Elixir a tak jsem se hned vrhla na zkoušení, protože jsem si během posledního roku zvykla používat různé vlasové olejíčky pro výživu vlasů. 
Jako obvykle začínáme balením. Olej mi přišel v černé elegantní krabičce se zlatými nápisy. V krabičce byla bytelná skleněná lahvička s černými nápisy a krásným ornamentem. Skleněná lahvička je do vykachličkované koupelny trošku nepraktický obal a ještě když jde o olej, ale když si budete dávat pozor aby vám neupadla, tak v koupelně udělá určitě parádu, protože působí opravdu luxusně. Možná další nevýhodou je, že lahvička neobsahuje pumpičku, uzávěr je na šroubování, takže si musíte dávat pozor, aby jste si do dlaní nenalily oleje moc. Praktickou pumpičku bych uvítala více. 
Co musím ale pochválit, tak to je vůně, která je orientální a sladší, cítím z něj vanilku a tu já můžu. Vyhovuje mi také, že se vůně na vlasech i chvilku zdrží, takže vlásky jsou ještě pár hodin pěkně provoněné. Na tomto oleji mi vyhovuje i to, že se jedná o bezoplachový produkt. 
Elixír na vlasy obsahuje kombinaci tří úžasných olejů - arganový, lněný a olej ze šáchoru jedlého. Arganový olej je tekutým zlatem pro vlasy, protože obsahuje velké množství vitaminu E a mastných esenciálních olejů, má podobné složení jako naše pleť. Tento olej dodá vašim vlasům sílu, ale zároveň mimořádnou lehkost a úžasnou hebkost. Lněný olej dodá vlasům nádherný lesk, protože ihned po ošetření začnou zachycovat a odrážet světlo. Lněný olej zacelí a zjemní vlasové kutikuly, je nepostradatelným pomocníkem při sjednocení a úpravě účesu. Olej ze šáchoru jedlého je zase bohatý na nenasycené mastné kyseliny a tokoferoly, které chrání vaše vlasy proti působení volných radikálů. 
Konzistence oleje je tekutá, ale hutnější, takže stačí nanést malé množství a pořádně olej do vlasů vetřít. Já olejíček používám na mokré vlasy po umytí, ale můžete ho používat i do suchých vlasů. Nanáším ho do délek i do konečků a vlasy jdou potom krásně rozčesat. Do vlasů se olej rychle vsákne a co se mi na něm ještě líbí je to, že vlasy nemastí (samozřejmě ho musíte nanést přiměřené množství). Vlasy jsou po použití jemnější, provoněné, konečky jsou zacelené a vlasy působí svěže a zdravě. 
Líbí se mi, že se olej prodává hned ve třech velikostech - 25 ml, 50 ml a 100 ml, takže pokud s ním nemáte zkušenosti a chcete ho zatím jen vyzkoušet nebo si ho chcete přibalit na dovolenou, tak sáhněte po tom nejmenším balení a po vyzkoušení už se nemusíte bát většího.

Byla jsem mile překvapená i cenou, protože za balení o velikosti 100 ml zaplatíte jen 268,- a vydrží vám fakt dlouho. Jak jsem psala v úvodu, tak olej můžete objednat třeba na Elnino.cz.

POUŽÍVÁTE OLEJÍČKY NA VLASY?


3 komentáře:

  1. This is so inspiring!
    I love the post:)
    Dilek ...

    OdpovědětVymazat
  2. Oleje na vlasy používám pravidelně, ale taky by mi chyběla pumpička. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký používáš nejraději nebo to střídáš?

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...