úterý 23. ledna 2018

Suti: Nebělené ubrousky z bio bavlny

Co používáte na čištění pleti? Kosmetické tamponky? Anebo zázračný hadřík? V dnešním článku vám představím speciální nebělené ubrousky z bio bavlny. Když jsem si vybírala věci k testování z e-shopu Lucanatura, tak mě zaujaly právě tyto nebělené ubrousky, které mají sloužit místo tamponků k odličování pleti. V článku se dozvíte, jestli jsem s ubrousky spokojená nebo mi na nich něco vadí.
Značku Suti jsem vůbec neznala a předpokládám, že jste na tom stejně jako jsem byla já. Jde o britskou značku organické kosmetiky. Tady se můžete podívat na kosmetické produkty, které má značka v nabídce a jsou dostupné na Lucanatura.cz. Ubrousky mi přišly v jednoduchém průhledném sáčku se stříbrnou lesklou etiketou a odkazem na oficiální stránky značky Suti. Na stránky jsem se chtěla podívat, ale bohužel jsou asi nefunkční, takže k oficiálním informacím o značce jsem se nedostala. Ubrousky jsou v balení dva. 
Jde o 100% nebělené ubrousky z bio bavlny. Čekala jsem, že budou jemnější. Jsou dvouvrstvé, což je podle mě fajn. Ubrousky se dají používat opakovaně. Hned jsem je vyprala (před použitím se mají vyprat) a vyzkoušela na odlíčení a tady jsou výsledky. Pro odlíčení očí, podle mě nejsou moc  vhodné, protože na moje citlivé oči jsou prostě drsné a bála jsem se, že bych si citlivou pokožku podráždila, takže oči vynecháme. Rtěnku jsem s ubrouskem taky dolů nedostávala, ale na tváře jsem si už troufla. 
Ubrousek jsem namočila a jemně jsem s nim přejížděla po obličeji. Je docela velký, takže jsem se snažila používat čisté části, abych si líčidla jen nerozmazávala po obličeji. Abych popsala pocit při odličování? Tak přišlo mi to, jak bych používala čistič s peelingem. Protože je ubrousek drsnější, tak působí jako peeling a jemně pokožku masíruje. Nemusíte se bát poškrabání, zase tak hrubý není, ale prostě jsem čekala, že bude jemnější.  každopádně po několika použitích se mi zdá o poznání jemnější než při tom prvním použití. Po odlíčení ubrousek buď vyperu (když peru) nebo ho pořádně vymyji ve vodě. 
Přibližná velikost jednoho ubrousku je 33 cm x 33 cm. Balení dvou kusů ubrousků stojí 220 Kč, což mi nepřijde moc, když si vezmete, že by měl nahradit kosmetické tamponky. To je podle mě fajn investice.

CO ŘÍKÁTE NA UBROUSKY ZAUJALY VÁS? 


6 komentářů:

  1. Mě tyhle ubrousky moc nezaujaly, raději používám kosmetické tampóny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám období, kdy sáhnu po tamponku a potom zase období, kdy vyhledávám alternativy :).

      Vymazat
  2. Já mám ráda taky klasické tamponky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké kupuješ, máš nějaké oblíbené nebo ti to je fuk? Já v poslední době kupuji jen z bio bavlny.

      Vymazat
  3. Já mám makeup eraser a i levnější verzi od W7 na odličování a jsem spokojená, ale ubrousky jsou určitě také fajn. Hlavně je to ekologické.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...