čtvrtek 18. ledna 2018

Notino wishlist

Krásný den všem. Taky máte v hlavě spoustu malých přáníček? Pořád je tolik voňavých věcí, které ještě toužím vyzkoušet. Dnes vám pár mých přání představím. Inspiraci jsem našla na Notino.cz
Už delší dobu pokukuji po tělových peelinzích značky Bean Body, takže bych ráda vyzkoušela kokosovou variantu peelingu, která je bohužel nedostupná, ale budu to hlídat :). 

Během podzimu jsem se zamilovala do všeho od Yankee Candle a už mám doma pěknou sbírku, ale většinou mám vánoční nebo vanilkové vůně a tak bych ráda vyzkoušela i nějaké lehké jarní vůně květin. Do oka mi padla třeba tato Honey Blossom, která slibuje vůni medového pižma, nektaru z květů, frézie a dřev. 
Dále bych ráda vyzkoušela Kávový olej značky Soaphoria, protože jsem si teď oblíbila vůni kávy v kosmetických produktech a o tomto oleji jsem se dočetla, že je vhodný na akné, pokožku celého těla vyhlazuje a měl by zmírňovat celulitidu (no na zázraky nevěřím, ale láká mě ta vůně). 

Ráda bych vyzkoušela také Levandulovou vodu značky Purity Vision, mám zkušenost jen s Růžovou vodou, ale četla jsem chválu i na tuto Levandulovou a protože má levandule relaxační a uklidňující účinky, myslím, že by ji ocenila nejen pokožka, ale i moje ostatní smysly. 

Zaujalo mě také čistící odličovací pleťové mléko značky Bione, od této značky jsem už nějaké produkty zkoušela a byla jsem spokojená, takže jako dalšího zástupce bych si vybrala právě toto odličovací pleťové mléko. 

No a nakonec další peeling! Tentokrát Soaphoria mléčné potěšení. Od Soaphorie jsem už měla levandulový peeling a byla jsem spokojená, tak bych jen změnila voňavou variantu. 

To je zatím z mého wishlistu všechno, ale je pravda, že se u mě některá kosmetická přání stále mění, takže je možné, že si za týden budu chtít koupit zase něco jiného. Schválně mi napište, jestli máte s některým z uvedených produktů zkušenost, pokud ano, tak jakou :). 

ZKOUŠELY JSTE NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ Z MÉHO WISHLISTU? 
CO MÁTE AKTUÁLNĚ NA WISHLISTU VY?


14 komentářů:

  1. Z tvého wishlistu jsem zkoušela snad jen Yankee Candle, ale ne zrovna v této vůni. Taky tyto svíčky naprosto zbožňuju, takže bych si ráda některou pořídila :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš nějaké oblíbené? Budu ráda za tipy, mám ráda silnější vůně, které opravdu provoní byt :).

      Vymazat
  2. Ty peelingy bych také chtěla zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla ten tělový peeling mléčné potěšení od Soaphorie a měl tak nádhernou vůni, že jsem jen těžko odolávala, abych ho neochutnala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to ráda slyším :-D a doufám, že to zvládnu ho neochutnat.

      Vymazat
  4. Ten produkt od Bione pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Svíčku od YC s vůní Honey Blossom mám a je super! Určitě do ní jdi.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi spokojená a je to spíš slabší nebo silnější vůně?

      Vymazat
  6. Krásný wishlist! Chtěla bych zkusit ten peeling!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak super výběr, já na notino nakupuji úplně nejraději ze všech obchodů vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám potom ještě oblíbené nějaké přírodní e-shopy, kde moc ráda nakupuji věci, které na Notinu nejsou :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...