čtvrtek 4. ledna 2018

Biofficina Toscana: Svíčka a difuzér

V tomto zimním období, kdy jsou dny chladné a krátké, trávíme víc času zavření doma a snažíme se vykouzlit příjemnou hřejivou atmosféru jak se dá. V dnešním článku bych vám chtěla ukázat Vůni pro domov (relaxační) a Relaxační svíčku italské značky Biofficina Toscana. Oba dva produkty jsou skvělé hlavně díky tomu, že světlem prohřejí, zútulní a provoní váš domov a přitom to nejsou chemické koktejly. 

Tahle vůně má relaxační a aroma terapeutický efektem. Ve složení najdete nádherně zdravě voňavé esenciální oleje z levandule a pomeranče. Difuzér je zabalený v pěkné designové papírové krabičce, ve které se po rozbalení skrývá lahvička z hnědého průhledného skla. Na lahvičce jsou modré čárky, které na mě působí minimalisticky. Vůně je o objemu 100 ml, což je docela dost a vydrží vám na delší dobu (klidně i půl roku). 
Vůně neprovoní z jednoho místa celý byt, ale jednu místnost zvládne. Dala jsem ji do koupelny a myslím, že tam je podle mě ideální místo pro relaxaci. Vůně je příjemná svěží, já z ní cítím víc pomeranč a levanduli až spíše tak někde vzadu. 
V nabídce jsou čtyři varianty bytových vůní s různými účinky - energizující, očišťující, relaxační a uklidňující.

Cena vůně je 429 Kč
100 ml / 3,38 fl. oz
Tato svíčka je vyrobená z kvalitního, vyčištěného včelího vosku a surového, organického, toskánského, včelího vosku, svíčka tedy neprodukuje žádné toxické látky během hoření. Svíčka je schovaná v plechové dózičce se šroubovacím víčkem. Líbí se mi, že ji můžu kdykoli zavřít s chovat do skříňky aniž by se do ní prášilo, potom ji zase vytáhnu a můžu pálit dál. Jsme zvyklá od Yankee Candle na výrazné vůně, takže z této necítím skoro nic, ale svíčky mám obecně ráda, takže i tato u nás doma najde místečko. 
Složení: směs vysoce kvalitního, vyčištěného, včelího, vosku a surového, organického, toskánského, včelího vosku, čistící směs, organické esenciální oleje.
NEOBSAHUJE: olovo, parafín (benzen, formaldehyd, toluen, síra

Cena svíčky je 379 Kč.
100 g / 3.52 oz
Pro nás doma je světlo svíček hodně příjemné, takže se pohledem do plamínků uklidňujeme docela často. Příjemná vůně je pro mě jen bonusem. Jsme moc ráda, že jsem mohla oba tyto produkty bez chemie vyzkoušet.

ZAUJALY VÁS TYTO PRODUKTY?


2 komentáře:

  1. Chtěla bych někdy difuzer vyzkoušet, ale moc nevěřím tomu, že něco provoní. Jsem k tomu hold skeptická :D

    OdpovědětVymazat
  2. It's fantastic, look amazing. Great post dear, so nice and interesting, love it!
    Have a nice day! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...