úterý 12. prosince 2017

Garnier: Micelární voda pro citlivou pleť


Krásný den, dnes pro vás mám recenzi na micelární vodu značky Garnier, která je určená pro citlivou pleť. Micelárka je vhodná pro čištění pleti, očí i rtů. Pleť by měla vyčistit od make-upu a dalších líčidel a také by ji měla zklidnit. A jak mi tato "micka" vyhovuje nebo naopak nevyhovuje se dočtete v článku.
Micelárka je ve větším plastovém balení o objemu 400 ml. Velké balení vám tedy vydrží na dlouho a nemusíte tak vodu po týdnu dokupovat. Micelární voda je bez parfemace. Na obalu nevidím nic výjimečného, je jednoduchý a skromný. Jde o klasiku, která nenadchne ani neurazí, ale přece jen je důležitější ten obsah. Od ostatních micelárek značky Garnier se tato pro citlivou pleť odlišuje růžovými detaily (například v podobě víčka). 
Pleť zvládne odlíčit rychle a bez podráždění (po micelárce). Po odlíčení pokožku ještě ošetřím tonikem nebo pleťovou vodou. Pokud jde o odlíčení očí tady s ní mám trošku problém. Moje oči jsou citlivé a s touto micelárkou jde odlíčení očí pomaleji než s jinými a musím použít více vatových tamponků. Problém má jak s klasickou řasenkou tak s tou vodě odolnou, to jde ještě o poznání hůře. A po odlíčení očí, je mám za chvilku docela suché, takže já ji pro citlivé oči opravdu nedoporučuji. Na odlíčení obličeje je ale super. Rtěnku ze rtů odstraní pěkně, ale ty dlouho držící bohužel nezvládne na to je lepší nějaká dvoufázová micelárka.

Abych to shrnula, tak mám z micelárky smíšené pocity.  Na pleť bych ji doporučila, ale na oči za mě tedy ne, ale samozřejmě, že vám může zrovna vyhovovat. Che to prostě vyzkoušet. Pokud jste ještě tuto micelárku nezkoušely a chtěly byste si na ni udělat vlastní názor, tak za balení o velikost 400 ml zaplatíte cca 150 Kč a objednat si ji můžete třeba na e-shopu Notino.cz.

JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE S TOUTO MICELÁRKOU VY? 




8 komentářů:

  1. Mě tato micelárka taky moc nesedla a tak jsem ji darovala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi ji taky dám mamce, zatím ji používám alespoň na odlíčení obličeje, ale je fakt, že mamce by třeba sedla i na ty oči, tak by ji využila lépe.

      Vymazat
  2. Já ji měla už po druhé a za mě je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že ti sedla, myslím, že za ty peníze je to super kup, pokud vyhovuje.

      Vymazat
  3. Žádné zkušenosti nemám a asi bych plné balení nechtěla, zjistila jsem že tohle je pro mě takový zbytečný produkt navíc ale neber to ve zlém :-)

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně neberu to ve zlém, každý má samozřejmě jiný názor :). A ona se podle mě ani v menším balení nedělá :/.

      Vymazat
  4. Ja som ju používala dlho, vyhovovala mi, občas vysúšala... ale chcelo to zmenu a skúšam momentálne iné produkty :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Lepší je ta s olejovou složkou od Garnier (má takový oranžovo-průhledný obal). Odstraní i vodě odolný makeup. Mně toto růžovo-průhledné balení vyhovuje pouze na pleť, ale neodlíčí mi oči. Přešla jsem na oranžovo-průhledné balení a jsem spokojená.

    bydlíme, vaříme, tvoříme a krásníme s Inkou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...