úterý 8. srpna 2017

Astrid: Micelární voda, dvoufázový odličovač a čistící olej

Nedávno jsem dostala další taštičku produktů značky Astrid. Balíčky od Astridu mi vždycky udělají velikou radost, protože jsou pro mě překvapením. Nevím předem kdy dojdou, ani co v nich bude. Nabídka Astridu je opravdu sympatická a překvapivě široká. Předchozí balíček obsahoval opalovací péči a teď se jedná o produkty pro čištění a odlíčení pleti. Jde konkrétně o micelární vodu, čistící olej a dvoufázový odličovač. 
Na balíčcích od Astridu mám moc ráda i to, že je vždy přiložen ručně psaný dopis. Je to milé, osobní a vždy si ho ráda jako první přečtu a potom se vrhám na prozkoumávání produktů.
Micelární voda 3v1 Astrid Soft Skin
Tato micelárka je určená hlavně pro suchou a citlivou pleť. 3v1 znamená čištění, odlíčení a tonizaci. Balení micelární vody je opravdu veliké. Jde o plastovou nádobu o objemu 400 ml. Obsahuje extrakt z bavlníku, který dokonale pečuje o citlivou pokožku a podporuje její jemnost a pružnost, D-panthenol potom pleť zklidňuje. Já mám micelární vody od Astridu moc ráda a už je to několikáté balení, které se mi dostalo do rukou, takže toto větší rodinné balení je super. Micelárka krásně pleť vyčistí dobře ji odlíčí (poradí si i s voděodolnou řasenkou a nedráždí oči) a zanechává pleť pěkně hydratovanou. Podle mne plní vše, co slibuje. 
Dvoufázový odličovač očí a rtů Astrid Gentle Eyes
Nejraději mám produkty, které spolehlivě a rychle odlíčí pleť i oční okolí a neštípou mě v očích. Tento odličovač je v průhledné plastové nádobě o objemu 125 ml. Jeho složení je obohaceno o mandlový olej, který udržuje oční okolí hydratované a vláčné. S tím musím souhlasit. Před použitím je potřeba odličovač protřepat aby se dvě složky spojily. Potom nanesu na vatový tamponek a odličuji. Odličovač zanechá na očním okolí jemný mastný film. Díky tomuto mastnému filmu už není potřeba oční krém. Bohužel jsem tento odličovač vyzkoušela asi jen 4x a dala jsem ho mamce, která je s ním moc spokojená. Moje oči jsou bohužel příliš citlivé, takže já zůstávám u micelárky, která mi odlíčí celý obličej i oči a neštípe, ale mamka tento produkt používá moc ráda a na podráždění očí si nestěžuje. 
Hedvábný čistící pleťový olej Beauty Elixir
Tento čistící pleťový olej odstraňuje z pleti všechny nečistoty včetně make-upu. Hodí se pro odlíčení celého obličej, dokonce nedráždí oči a používám ho i na rty. Pleť nevysušuje, protože na ní vytvoří ochranný film. Pokožka je po použití pěkně jemná, heboučká a vypadá skvěle. Na obalu je napsáno, že pro jedno použití se má pumpička zmáčknou 4x, ale mě tedy dostatečně stačí jedno zmáčknutí na celý obličej. Nejprve nanesu olej krouživými pohyby na obličej a potom si namočím ruce vlažnou vodou a opět přejedu obličej krouživými pohyby a potom už smyji olej z obličeje. V balení je 150 ml oleje, což vydrží na pěkně dlouho :). Po použití je pleť pěkně čistá a také vyživená. Na dotek je jemná a nemusíte se bát žádné mastnoty. Pumpičkový aplikátor je prima, mohl by být klidně i na odličovači na oči.
Abych to shrnula, tak micelárka je klasika, mám už několikáté balení. Dvoufázový odličovač mi bohužel nesedl ale mamka je nadšená, no a nakonec čistící pleťový olej ten je super, je to pro mě super změna a určitě ho využiji, nijak mě nedráždí ani v očích. Za novinky dávám Astridu opět jedničku :-).

UŽ JSTE NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ VYZKOUŠELY?



8 komentářů:

  1. I já jsem Kači spokojená, micelárky Astrid jsem spotřebovala už nejmíň 3, takže jsem ráda, že přišel Astrid s velkým balením, aspoň mi chvíli vydrží :).

    OdpovědětVymazat
  2. nejako som nezaregistrovala, že Astrid robí aj takéto produkty, lebo od nich používam opaľovacie prípravky, ale ten olej by som rada vyskúšala, ale skôr až v zime. Je super, že má pumpičku, lebo niekedy sa mi pri micelárke alebo očnom gély zvykne stať, že sa mi vyleje príliš veľa :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vyzkoušej i jejich micelárky jsou taky super a pěkně voní :).

      Vymazat
  3. Na mě produkty čekají v Česku a těším se na ně, až je vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím takový krásný balíček :) Nezkoušela jsem doposud nic :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...