neděle 9. července 2017

Sammydress: Černé šortky a letní šatičky

Dnes bych vám ještě ráda ukázala dva kousky, které mi přibyly ve skříni a já jsem z nich nadšená. Jde o objednávku z e-shopu Sammydress.com, která se mi teda fakt povedla, musím se hned na začátek pochválit :).

Tentokrát jsem velikost odhadla skvěle! Šortky s krajkou jsem si chtěla koupit už vloni, ale žádné jsem si nakonec nepořídila. No a letos už mám dokonce dvoje. Tyto jsou z černé rifloviny, kdy je spodní část kraťásků ozdobená krajkou. Jsou pohodlné, nikde mě netlačí a jsou přesně takové jako na obrázku!
Šatičky jsou taky stejné jako na obrázku, jen jsem byla překvapená, že jsou "zavinovací". Ale jsem spokojená, protože si myslím, že jejich velikost je tak univerzální, prostě si je zavážete pod prsy, jak potřebujete. Materiál je moc příjemný a na léto super. Jediné co mi na nich trošku vadí je, že je v nich docela veliký výstřih, protože nejsem zvyklá tak velké výstřihy nosit. 
Schválně mi napište jestli si taky každé léto kupujete nové kousky do šatníku nebo jste věrné svým oblíbeným pohodlným kouskům.

LÍBÍ SE VÁM KOUSKY, KTERÉ JSEM SI VYBRALA? 



17 komentářů:

  1. Krásné fotky! Takové kousky se ve skříni rozhodně neztratí.. Já jsem si teď koupila bílé krajkové kraťasy a nosím je pořád. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych měla bílé asi hned špinavé, ale taky se mi moc líbí :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jj jsou moc pěkné a opravdu příjemné, na léto super!

      Vymazat
  3. Ty šaty se mi docela líbí, ale taky nejsem na tak velké výstřihy. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. A dokonce jsem trefila i velikost no fakt jsem spokojená :).

      Vymazat
  5. Líbí se mi šortky, šatičky bych si vybrala jiné :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky a sluš ti oba kousky, dobře jsi pořídila :-) Sammydress taky občas ráda projedu ale vždycky se vrátím na Aliexpress protože tam tam najdu ty stejné kousky oblečení ale to takhle je na všech asijských eshopech.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak už tu někdo psal... tyhle kousky se ve skříni nikdy neztratí. Já taky miluju pohodlné a volné šortky. Super lněné kraťasy mají třeba tady. Na léto jsou opravdu super. Už se nemůžu dočkat. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...