středa 5. července 2017

Nobilis Tilia: Tužebníková čistící maska a Jemný krém na ruce

Krásný den holky! Dnes bych vám ráda ukázala rovnou dva produkty značky Nobilis Tilia, které jsem dostala na vyzkoušení v rámci výzvy na portálu blogerky.cz. Balíček mi dorazil pěkně zabalený v papírové krabici a mile mě překvapil ručně psaný dopis, který byl v balíčku společně se dvěma produkty. Pokud jste zvědavé, jak dopadla Tužebníková maska a Jemný krém na ruce, tak čtěte dál. 

Napřed bych začala samotnými obaly produktů, ty jsou totiž stejně šikovné, ať jde o masku nebo o krém na ruce. Jde o plastový obal s pumpičkovým aplikátorem, který je opravdu praktický a také hygienický. 
Jemný krém na ruce
50 ml za 249 Kč
Tento jemný krém se postará o zvláčnění, zjemnění a hydrataci v případě suchých rukou. Krém má lehoučkou texturu a je určen pro denní použití. Mě na něm vyhovuje to, že se lehce roztírá a fakt rychle se vstřebává. Ve složení najdete bio oleje, které šetrně vyživují pokožku vašich rukou. Pokud jde o parfemaci, tak mi připomíná vůni citrusů, což je teď během teplých dnů fakt super osvěžující. O ručky také pečuje D-panthenol, jojobový olej, rostlinný skvalen, bio slunečnicový olej a bambucké máslo. V krému je také vitamin E a esenciální mastné kyseliny. O jemný film a antimikrobiální účinky se postará myrhový extrakt. Po namazání rukou mám cca 5 minut pocit jemného mastného filmu na pokožce, ale po chviličce se tento pocit vytratí a pokožka zůstane krásně jemná a vyživená. 
Tužebníková čistící maska
50 ml za 309 Kč
O rostlince se jménem Tužebník jsem ještě nikdy neslyšela, ale chtěla jsem tuto masku vyzkoušet hlavně proto, že je hloubkově čistící a protože by měla zbavovat pleť od přebytečného mazu a taky zabraňovat tvorbě komedonů. Je tedy vhodná na citlivou a mastnou pokožku. Maska obsahuje směs přírodních jílů a bylinných extraktů, které pleť do hloubky čistí a zbavují ji zánětů, také obnovují tvorbu kožního mazu. Maska přímo cílí na jeho oxidaci, která vytváří příznivé prostředí pro množení bakterií a tím bojuje proti oxidačnímu stresu a zánětlivým procesům v pokožce. Obsažený přírodní emulgátor přispívá k opravě svrchní vrstvy pleti, přirozenému pH a zachování potřebných aminokyselin. O hydrataci se dokonale postará glycerín. Maska voní opět po citrusech stejně jako krém na ruce. Maska má takovou hnědo-oranžovou barvu. Já masku používám jednou za týden na dobře vyčištěnou pleť. Maska se na pleť dobře nanáší a roztírá. Nechávám ji působit cca 15-20 minut a potom co na pleti zaschne, tak ji vlažnou vodou jdu smýt. Během schnutí ani po smytí jsem neměla nějaké nepříjemné pocity, které by mohlo způsobit případné vysušení. Maska nestahuje a ani pleť tedy nevysušuje. Přijde mi, že mi pomalu, ale jistě mizí černé tečky, což je pro mě v posledních dnech problém č. 1. Za mě je teda maska fakt super a už mám doma i další balení do zásoby.
Celkově jsem s oběma produkty opravdu velmi spokojená a určitě je nemám v ruce naposledy! 

ZAUJALY VÁS TYTO PRODUKTY?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...