úterý 25. dubna 2017

Sportique: Pleťové tonikum Wild Rose

Dnes pro vás mám recenzi na Pleťové tonikum zajímavé české přírodní značky Sportique, které mi k vyzkoušení zaslal skvělý e-shop Bioneeds.cz. Pokud e-shop ještě neznáte a zajímá vás kosmetika bez chemie, určitě se podívejte, najdete tam spoustu přírodních produktů a co je podle mě nejlepší, tak vůbec neplatíte poštovné.
Domů mi přišel pěkně a pečlivě zabalený balíček, který obsahoval několik mandliček, které jsem slupla hned při rozbalování, pěkný vzkaz převázaný jutou a také vzoreček deodorantu. Tím hlavním, ale v balíčku bylo samozřejmě Pleťové tonikum ve variantě Wild Rose. Měla jsem už možnost zkoušet i variantu Okurka a ta mi moc vyhovovala a určitě si ji koupím znovu. V nabídce je ještě i varianta Jasmín.

Tonikum je v pěkné plastové lahvičce (200 ml) s minimalistickým designem a šroubovacím hliníkovým víčkem. Lahvička je tmavě hnědé barvy a má na sobě stříbrnou nálepku. Samotné tonikum je bezbarvé a příjemně voní po růžích. Je vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé i problematické pleti
Já tonikum používám na dočištění a osvěžení pleti. Po ošetření tímto tonikem je pleť jemně provoněná a hlavně mám svěží pocit je to opravdu super. Ve složení najdete olej z růže damašské, což je opravdu luxusní surovina, která se teď v kosmetice objevuje čím dál častěji. Olej by měl pomáháte k lehkému vypnutí a hlavně by měl předcházet povolování kůže. Tonikum neobsahuje alkohol, takže se nemusíte bát, že by pokožku tonikum nějak vysušovalo. 
Tonikum obsahuje minerály jako je zinek, hořčík a mangan. Přesně tyto minerály jsou zdrojem energie pro účinnou regeneraci a ochranu před volnými radikály ze slunečního záření. Aloe s výtažky z mořských řas uklidňuje případná podráždění a omezuje zarudnutí. Vitamín C udržuje pokožku prozářenou a čerstvou
Já ho můžu všemi deseti doporučit a určitě ještě vyzkouším to jasmínové :). Cena tohoto přírodního produktu je myslím přijatelná. Stojí 179 Kč a vydrží vám tak 2-3 měsíce. 

ZKOUŠELY JSTE UŽ NĚJAKÝ PRODUKT OD TÉTO ZNAČKY?


7 komentářů:

  1. Vypadá úžasně, musím se po něm kouknout. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na něj koukala , vypadá skvěle. Ten obal je vymakany 😊

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle! :) Na pleť je přírodní kosmeitka nejlepší, taky používám spíš přírodní, vlasy to samé. :) Tohle ještě neznám, musím někdy vyzkoušet. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám to jasmínové používám ho už 3 měsíce každý den a jsem skoro na dně, takže určitě si koupím potom nové až mi dojde. Je fakt super na mojí problematickou a mastnou pleť. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...