pondělí 27. března 2017

Kérastase: Fixační lak na vlasy Styling Laque Noire

Používáte laky na vlasy? Já nesnáším, když si ráno učešu vlasy nebo si vyrobím nějaký účes a sotva vylezu z domu, tak vypadám jako bych zrovna vstala z postele. Pokud to tak máte taky, tak určitě čtěte dál, protože dnešní příspěvek bude o silně tužícím laku na vlasy, který jsem si vybrala k vyzkoušení na e-shopu Paradivka.cz.
Jde o silně tužící lak na vlasy, který má udržet bezchybný účes po celý den. Řekla bych, že to udržení po celý den je takové reklamní klišé a všichni dost dobře víme, že to snad žádný produkt nezvládne, ale v reklamách se tento obrat objevuje pořád dokola :). Každopádně i když tento lak nezvládl celý den, tak jsme já i mamka spokojené s jeho službami. 

Lak obsahuje kombinaci fixačních polymerů, které právě zajišťují ten dlouhotrvající fixaci účesu. Nemusíte se bát, že by po aplikaci laku vznikla na hlavě slepená helma. Vlasy zůstávají pořád jemné a přirozeně lesklé a přitom drží ve tvaru, jaký jsme jim určily. 
Lak vlasy nijak neslepuje ani nezanechává žádné skvrny. Příjemně voní. Stačí si vlasy ráno upravit jak chcete, přestříkat je lakem ve vzdálenosti asi 20 cm a pokud chcete fixaci urychlit, tak ještě trošku přefénovat a je hotovo. Můžete vyrazit do práce do školy anebo na párty. Kosmetika Kérastase je jednou z nejluxusnějších značek vlasové péče. Její historie se začala psát v roce 1964 a pečuje o vlasy na profesionální úrovni. Za lak o objemu 300 ml zaplatíte 409 Kč.

JAKÝ LAK NA VLASY POUŽÍVÁTE NEJRADĚJI VY? 
ZKOUŠELY JSTE UŽ NĚJAKÝ PRODUKT TÉTO ZNAČKY? 


6 komentářů:

  1. Ještě, když jsem měla dlouhé vlasy, tak jsem laky nepoužívali. Dnes se bez nich neobejdu. Ale občas si také tak připadám, že výjdu z domu, zafouká vítr a mám pocit, že jsem v koupelně deset minut trávisla s vlasama zbytečně.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je tedy luxusní, to musím uznat. Já bych tolik peněz popravdě za lak nedala protože ho tolik nepoužívám Nicméně kdybych měla možnost si ho vybrat v rámci nějaké spolupráce nebo mi ho někdo daroval, tak proč ne. Já si vlasy příliš nelakuji ale když už, tak mám nejraději Syoss.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím uznat tak jako všechny ostatní že ten obal je krásný :-) Já nejraději používám laky na vlasy od značky Selevtive, ty jsou za mě nejlepší, už jen kvůli tomu že jsem na něj zvyklá od školy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Obal je perfektní, ale za tu cenu bych si tak drahý lak na vlasy nekoupila! :) Lak na vlasy jsem používala kdysi, když jsem si žehlila vlasy, teď ho už nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lak nemám žádný oblíbený, většinou je střídám a taky nemám ráda, když mám na hlavě slepenou přilbu. Tento lak by se mi líbil, jen ta cena se mi už moc nelíbí. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...