čtvrtek 1. prosince 2016

Sportique: Čisté bambucké máslo a krém na ruce a nehty s vůní jasmínu

Máte rády vůni jasmínu? Já ji mám ráda moc. Je to taková něžná vůně, která mi připomíná babiččinu koupelnu, přesně tak to u ní vonělo. V dnešním článku vám ukážu dva produkty, které krásně voní po jasmínu. Půjde o bambucké máslo a krém na ruce a nehty od značky Sportique. Tak to nebudu zdržovat a jdeme na recenze.

Krém na ruce a nehty s 25% bambuckého másla 
75 ml - koupíte ZDE za 199 Kč
Krém je schovaný v krásné plechovce a jeho konzistence je docela tuhá, jde o takový tužší našlehaný krém. A náádherně voní. Na zimní období je tento krém naprosto ideální, protože je hutnější, takže dokáže ulevit i opravdu vysušené pokožce rukou. S krémem se pracuje pěkně, při kontaktu s pokožkou jakoby taje a pak už ho stačí jen rozmazat a za chviličku je krém vstřebaný. Po použití je pokožka rukou nádherně vláčná a jemná na dotek. A líbí se mi, že na rukou vytvoří ochranou vrstvičku a zmenšuje tak šanci, že se na ruce nalepí nějaké bacily. 

Čisté bambucké máslo s vůní jasmínu a ibišku 
75 ml - koupíte ZDE za 199 Kč
Jakmile toto máslo vyzkoušíte, věřím, že se do něj zamilujete. Máslo je ve stejné plechovce se šroubovacím víčkem jako krém na ruce, jen je jiná etiketa. Bambucké máslo má protizánětlivé účinky a zmírňuje revmatické bolesti. Hned po otevření ucítíte tu příjemnou jemnou vůni. Máslo má opravdu pevnou texturu a mám trošku problém s jeho nabíráním, ale vždy trošku vyrýpnu nehtem a potom už při kontaktu s pokožkou taje a pracuje se s ním dobře. S tímto máslem se můžete mazat od hlavy až k patě, jde totiž o univerzální a zázračný kelímek. Já ho nejraději používám na suché lokty a kolena. 
Na stránkách Sportique najdete i pěkné dárkové sady, které by určitě udělaly radost vašim blízkým, kdyby je našli pod stromečkem. Mě se moc líbí třeba tyto. Celou nabídku dárkových sad a kazet omrkněte TADY.


MÁTE RÁDY JASMÍNOVOU VŮNI? 
CO BYSTE NEJRADĚJI OD SPORTIQUE VYZKOUŠELY VY?


6 komentářů:

  1. Jééé ty dárkové sady vypadají skvěle! :) Líbí se mi hlavně ten krém na ruce, ten bych si klidně hned pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Na zimu asi ideální, ráda používám různé výživné krémy na ruce, jinak nejsou moc v dobré kondici. Sady na jejich stránkách jsou moc pěkný, i to balení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten krém na ruce, musí krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně! Dokonce jsem ho včera v obchodě očichávala než mi došlo, že už tohoto drobečka doma mám :D.

      Vymazat
  4. Já bych nejradší od Sportique vyzkoušela balzámek na rty a bambucké máslo. Tato značka má nádherné obaly.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje nejoblíbenější vůně od Sportique. Jejich tonikum jasmín je úžasné, čistí, osvěží. :-) Vřele doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...