neděle 16. října 2016

Rexona: Deodoranty Maximum Protection


Dnešní článek bude o dvou krémových antiperspirantech z řady Maximum Protection značky Rexona. Tato řada byla navržena jako nejúčinnější z antiperspirantů značky Rexona. Produkty z této řady mají poskytnout až dvakrát účinnější ochranu proti pocení. No a jak antiperspiranty svou úlohu zvládají, si přečtěte v článku.

Antiperspirant mám doma ve dvou variantách - Stress control a Active shield. Tajemství jejich spolehlivé ochrany je ukryto v inovované technologii TRIsolid™, která má poskytovat pocit jistoty a svěžesti ve všech situacích dokonce až 48 hodin. Podle výrobce tyto antiperspiranty slibují 2x účinnější ochranou proti pocení než běžné antiperspiranty ve spreji. 
Aplikace je strašně jednoduchá, stačí pootočit kolečkem (před prvním použitím, musíte otočit několikrát, tak aby se krém objevil mezi dírkami). Doporučená dávka na jedno podpaží jsou dvě otočení, ale mě teda stačí jen jedno otočení. Ale pozor, co jsem nečekala, tak to, že by se antiperspiranty měly aplikovat na noc, přičemž by měly fungovat po celý následující den.

Líbí se mi, že samotný antiperspirant se prodává v papírové krabičce, působí to na mně lépe. A nikdy by mě nenapadlo v drogerii rozdělávat papírové krabičky, abych si přičichla k produktu. Nesnáším, když si v drogerii chci něco koupit a jsou použité a upatlané všechny produkty. Od toho jsou přece TESTRY. 

Vůně tohoto antiperspirantu mi spíš připomíná takové ty vůně na WC, po nanesení už ta vůně není zase tak nepříjemně intenzivní. Působí na mě bohužel dost chemicky. Každému ale může vonět jinak. Svoji funkci fakt plní! Po aplikaci jsem se tak nepotila a to jsem ho zkoušela i v létě, když byly ještě vedra. Jen s ním mám trochu problém a to, že ho musím nanést a dávat si dost bacha abych pak neměla flekaté nějaké tmavší tričko, to mi na těchto produktech dost vadí. 

Účinek je stejný jako u Active Shield, ale vůně je pro mě osobně příjemnější. Ano pořád je chemická a cítím z ní tabletu na WC, ale už je tam i náznak nějaké mnou nepopsatelné příjemnější vůně. 

Nejsem si úplně jistá jestli Vám tyto dva antiperspiranty můžu doporučit, ale asi jo. Svoji funkci plní a to, že zrovna mě nevoní, už je můj problém. Vám třeba zrovna vonět budou. A to, že si u těchto produktů musíme dávat pozor na skvrny na tmavém oblečení, to už je prostě otřepaná klasika. 

Jedno balení obsahuje 45 ml produktu. Cena antiperspirantu se pohybuje od 130 Kč do 160 Kč. Těch 160 Kč jsem viděla v drogeriích, což mi přijde docela dost peněz. Na Notino.cz je seženete už za 133 Kč, to je přijatelné ne? Pokud jde o výdrž, tak při pravidelném používání podle mě vydrží tak dva měsíce, já tyto antiperspiranty používám jen občas a tak mi zatím po cca dvou měsících zmizela jen asi jedna třetina. 

UŽ JSTE TYTO ANTIPERSPIRANTY ZKOUŠELY? 
CO NA NĚ ŘÍKÁTE?


10 komentářů:

  1. Rexonu mám poměrně ráda :-), nedávno jsem zkoušela deodoranty od Borotalca a byla jsem překvapená jak mile mě překvapily.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Borotalco mám jeden deodorant ve spreji a je docela fajn :)

      Vymazat
  2. Já už nepoužívám nic jiného, tohle jsou jediné antiperspiranty, které mě stopro ochrání :) Stress control mi voněl pěkně, ale lepší je třeba ještě ten fialový, pokud ti jde o vůni ;) Nebo pak zkusit nějaký od Dove, je to úplně to samé co se účinků týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, nejspíš vyzkouším nějaký od Dove :)

      Vymazat
  3. Tak ty skvrny by mi asi vadily, ale dělá to spousta deodorantů. Určitě na ně juknu. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Teď je mají ve slevě v Tetě za 130 Kč a se zákaznickou kartou za 100 Kč. Za tu stovku jsem si řekla, že ho teda vyzkouším, ale za plnou cenu bych si ho nikdy nekoupila. Mám variantu stres control a taky mi moc nevoní...

    OdpovědětVymazat
  5. Ty skvrny by nebyli nic pro mě, takže tohle si nepořídím, ale něco od Rexony bych ráda vyzkoušela, pořád mám jen dove a ten už mě tak omrzel :D :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Vôňa nie je veru najlepšia, ale dá sa zvyknúť, no účinok je naozaj zaručený. Som príjemne prekvapená.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem tu zelenou Rexonu používala minulé léto a byla jsem s ní strašně spokojená :)

    Weleda | Citrusové hydratační tělové mléko a krém na ruce

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem měla 2 varianty Rexony MP a teď jsem si koupila další v Tescu, byla v akci za 88 korun :D. Líbí se mi, že ze sebe vůni cítím celý den, proti pocení i zápachu fakt zabrání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...