pondělí 26. září 2016

Novinky L´Oreal, Maybelline a Mixa - 2. část

Pokud jste četly první článek, tak si určitě nenechte ujít ten dnešní, protože se v něm objeví novinky od Maybelline a jeden produkt Mixa. 

Maybelline Master Contour (Stick Contouring 2v1)
Dvojitou konturovací tyčinku mám v odstínu 002 medium, jde o tmavší verzi. Pro bledulky bych doporučila tu světlejší variantu. Zaujala mě hned na první pohled. Na fotkách můžete vidět, že tyčinka je složená ze dvou půlek jedna je světlejší, rozjasňující a druhá je konturovací. Tužku používám, tak že ji vždy položím na plocho pouze jednou barvou a udělám čáru a pak to zopakuji na jiných místech tou druhou barvou. Konzistence tyčinky je docela krémová a pokud jde o pigmentaci, tak ta se povedla. Světlá i tmavá část se perfektně rozmazává, jde rozmazat pěkně do ztracena. Tyčinka je vhodnější spíš pro suchou pleť, ale i na moji smíšenou je fajn. Konturovat určitě nebudu každý den, takže myslím, že by mi mohla vydržet na delší dobu i když ubývá rychleji.

Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquids 35 Revel red
Jde o krémovou tekutou rtěnku, která slibuje matný finiš. Popravdě musím říct, že mi na ní nevyhovuje aplikátor, ten je podobný jako u většiny lesků na rty. Rtěnka je opravdu hodně pigmentovaná a já nějak nezvládám precizní aplikaci tímto aplikátorem. Chce to čas a trpělivost a hlavně zrcadlo. Musím říct, že jsem se lekla, že bude spíš jako lesk na rty tedy lesklá a taková lepivá, ale v tom mě mile překvapila. Po aplikaci na rty byla opravdu dost výrazná, nejsem zvyklá na červené rtěnky a to právě odstín 35 Revel red je a tak jsem se docela lekla, ale obtiskla jsem ji do papírového kapesníčku a odstín už byl snesitelnější. Ale pokud máte rády červené rtěnky, tak je to něco pro vás. Rtěnka docela rychle schne, takže s ní musíte pracovat rychle. Kdyby bylo na mě zvolím si určitě jiný odstín, nějaký méně výrazný. Rtěnka by měla být dostupná v těchto odstínech: Nude Thrill, Berry Boost, Electric Pink, Orange Shot a Rebel Red.
Maybelline baby lips gloss hydrant 25 Life's a peach
Lesky na rty celkově moc v lásce nemám, ale tento si nejspíš nechám a dám mu šanci. Jde o hydratační lesk, který má krásnou vůni, připomíná mi sladkou vůni žvýkaček. Obal mi přijde jednoduchý a roztomile dětský. Konzistence lesku je docela hutná, ale docela dobře se mi roztírá. Na rtech není ani moc cítit a lepí o něco méně než ostatní lesky. Právě tuto lepivost na rtech přímo nesnáším. Pigmentace je nenápadná. Já mám variantu 25 Life's a peach a jde o takovou lehounce meruňkovou barvu. Na rtech mi přijde odstín skoro neviditelný. Na rtech lesk vytvoří jen lehoučký náznak odstínu a jemně lesklé rty. Na lesku se mi líbí i to, že mi rty nevysušuje. Pokud jde o výdrž, tak se musíte připravit na to, že po každém jídle nebo napití musíte lesk aplikovat znovu, to je někdy otrava, ale mě to zase tak nevadí.
Maybelline řasenka Spider Effect 
Na tuto řasenku jsem už viděla několik recenzí a moc jsem ji chtěla vyzkoušet. O to větší byla radost, když jsem ji v balíčku objevila. Jde o řasenku s pavoučím efektem. Má zvláštní kartáček z umělé hmoty se silikonovými štětinami. Štětiny jsou jen ze 3/4 a z 1/4 úplně chybí. Kartáček se zužuje do špičky. Řasenka během dne neopadává ani se nerozmazává. Jen mi trochu řasy slepuje, ale doufám, že to se časem zlepší. Pokud jde o obal volila bych spíše elegantnější balení, toto mi přijde takové "týnejdžerovské".  Pokud jde o konzistenci, tak má řasenka středně hustou texturu a na řasách velmi rychle zasychá.
Maybelline Dr. Rescue 01 Peel off
Jde o lak na nehty peel off, tedy takový ten slupovací. Už mám jeden od Miss Sporty, takže tak nějak vím co očekávat. Myslím, že tyto podkladové laky ocení hlavně milovnice pískových a třpytivých nehtíků, protože u těch je občas problém s pracnějším a zdlouhavým odlakováváním. Je to jednoduché stačí nalakovat jako podklad tento průhledný lak, počkat než zaschne a klasicky nanést váš oblíbený lak na nehty. Až vás barvička omrzí, tak ho jednoduše sloupnete během pár vteřin. Na tomto způsobu odstraňování laku z nehtů se mi líbí i to, že nemusím použít žádný odlakovač a přijde mi, že nehty tolik netrpí, ale naopak mi nevyhovuje to, že mi přijde, že lak na nehtech nevydrží tak dlouho a začne se druhý den jakoby na okrajích sloupávat anebo si musíte dát pozor, abyste se nehtem nikde nedrbly. Já jsem tento podklad už vyzkoušela nanést pod lakem a potom jsme potřebovala doma něco přemístit a mrknu na nehet a jsem bez laku :D. Naštěstí jsem rychle sloupla všechny a nalakovala klasicky. Takže jako podklad pod barevný lak nemůžu doporučit, každopádně tento produkt ještě vyzkouším při razítkování na okolí nehtu.
MIXA Sensitive Skin Expert čisticí pěnivý gel
Novinkou značky Mixa, která míří do drogérií nebo už tam možná i je, je tento čistící pěnivý gel. Gel je vhodný i pro citlivou pokožku. Má pokožku zbavit nečistot a má zklidnit projevy citlivé pleti se sklony k začervenání. Líbí se mi, že růžový plastový obal o obsahu 200 ml je naplněn opravdu až po okraj. Aplikace je velmi jednoduchá a rychlá, stačí jen zmáčknout pumpičku a nanést gel do dlaní. Já ho teď používám ráno i večer a vždy si dám jednu až dvě pumpičky gelu do navlhčených dlaní a jemně masíruji obličej. Po nanesení se gelová konzistence mění v krémovou pěnu a cca po půl minutce obličej opláchnu vodou a je hotovo. Barva gelu je světlá taková perleťová a vůně je taky moc příjemná. Gel pokožku nevysušuje ani jsem necítila žádný pocit pnutí. Naštěstí nemám problém s červenáním pokožky, takže tyto účinky nemůžu potvrdit ani vyloučit, každopádně jsem moc ráda, že mojí smíšené pleti tento gel vyhovuje. Jo a abych nezapomněla, tak má krém hypoalergenní složení a neobsahuje parabeny. 

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ?
JAKÝ JE VÁŠ NEJOBLÍBENĚJŠÍ PRODUKT OD MAYBELLINE A OD MIXY?





P.S. Pokud se chceš zapojit do soutěže, tak napiš pod tento příspěvek komentář + napiš komentář pod soutěžní příspěvek - TADY.


7 komentářů:

  1. Čistící pěnivý gel od mixy vypadá dobře :-) takovéhle "čističe" pleti mám ráda a používám je každý večer po odlíčení.

    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Lesk od Baby Lips mám aj ja a som s ním spokojná :)
    Najviac ma ale zaujal tekutý rúž, keďže teraz si nejako fičím na rúžoch. Aplikátor leskov mi neprekáža, ale určite záleží aj od tvaru a materiálu. Mám jeden od Essence a to je úplná katastrofa, zatiaľ čo od NYXu je skvelý.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  3. Co mě jedině zaujalo je matný lesk :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu mě neláká ta řasenka. Tu jsem nějakým způsobem zavrhla hned jak vyšla, protože ''spider effect'' se dá udělat s jakoukoli řasenkou. A není to zrovna něco, co bych vyhledávala. Ale Vivid Matte vypadá skvěle, nejvíce se mi líbí oranžová varianta :) Čistící gel od Mixy se mi také líbí, kouknu se po něm :) Jinak mockrát děkuji za milý komentář a odběr mého blogu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Mňa najviac zaujal ten tekutý rúž. Celkom som si ich obľúbila a tento má úžasný odtieň!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ten gel od Mixy by som chcela aj ja vyskúšať. :-) Aaa podobnú špiralu som si pred pár dňami kúpila tiež, ale nie tuto spider alebo tú obyčajnú. :-) zatiaľ je clekom fajn, ale čakala som od nej viac keďže aj viac stála a doteraz som používala obyčajnú od Miss Sporty za pár drobných. :-D

    OdpovědětVymazat
  7. koukala jsem na Vivid Matte Liquid asi před týdnem a přišla mi slabá, vydržela na rtech jen pár hodin a hodně se rozpíjela do stran. u takhle výrazných rtěnek mi to vadí víc než u nude, takže nic moc. Moje nej produkty od maybelline je určitě anti-ageing concealer a color drama intense velvet lip pencil (jumbo tužky na rty :)). Od mixy mám pár krémů, které zkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...