úterý 9. srpna 2016

Saloos: Květinová pleťová voda Tea Tree

Co si budeme povídat toto léto nepatří mezi ty nejteplejší, ale i tak, už bylo spousta slunečných a parných dnů. Pokud máte prázdniny a můžete trávit horké letní dny někde u vody nejlíp se zmrzkou v ruce, tak se máte fajn, ale pro ty co cestují autem nebo jsou v práci jsem tady s jedním super tipem na osvěžení!

Květinová pleťová voda je v létě moje summer must have! Pleť krásně osvěží a dodá mi novou energii. Pleťové vody mají spoustu možností pro využití - osvěžení pleti, ale i celého těla, pro snadnější rozčesávání vlasů nebo je voda vhodná i pro muže jako voda po holení. I dámy ji mohou použít po depilaci, voda pokožku pěkně zchladí a uklidní. Můžete ji také použít na potření místa, kde vás kousl komár nebo píchla včela

Vybrala jsem si pleťovou vodu Tea Tree značky Saloos, protože výrobce uvádí, že je vhodná pro mladou a problematickou pleť – Saloos doslova říká, že je tato voda „Kamarád mladé pleti“. Saloos nabízí i spoustu jiných variant této pleťové vody, takže si určitě vyberete. Pleťovka je vyrobena z čerstvých listů australského čajovníku a má antibakteriální účinky. 
Voda je v matné kvalitní skleničce, která je sice těžší než plastové obaly, ale mě to tedy vůbec nevadí! Aplikace je jednoduchá, pomocí rozprašovače. Nastříkáte ze vzdálenosti cca 10-15 cm na obličej nebo klidně i na celé tělo. Lahvička je o obsahu 50 ml, takže je balení ideální do kabelky do práce, ale i k vodě.

Parfemace je svěží a jsem s ní naprosto spokojená, ale žádnou sladkou nebo květinovou vůni nečekejte, spíš jde o takovou neutrální vůni. Já pleťovou vodu používám hlavně pro osvěžení pleti, celého těla a aplikuji i na vlasy, když je mi vedro a taky po depilaci na zklidnění pokožky. Musím pochválit, že když používám tuto vodu, tak se mi pleť tolik nemastí, což je v létě přímo zázrak.
Moje pocity z této varianty přírodní pleťové vody od české značky Saloos jsou skvělé. Ráda bych postupně vyzkoušela všechny varianty, protože osvěžení je v létě fakt potřeba. Když voda nepřichází z mraků je třeba ji dodat aspoň z lahvičky. 

Pleťové vody od Saloosu koupíte za cca 100 – 120 Kč a pokud by vás zaujaly třeba i jiné varianty, tak si je můžete koupit rovnou na Notino.cz, kde najdete tyto varianty: meduňka, santalové dřevo, levandule, lemon tea tree, neroli, růže a rozmarýna.

JAK SE OSVĚŽUJETE VY?
POUŽÍVÁTE NĚJAKOU PLEŤOVOU VODU?


7 komentářů:

  1. Kvetinové vody milujem, momentálne mám ružovú a ešte si chcem kúpiť jazmínovú (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem procházelo dm-ko, tak jsem se u těchto vod zastavila, ale nějak mi žádná "nevoněla", tak jsem odešla s prázdnou. Na této se mi líbí, že má všestranné využití. :)

    lifestyle and beauty | Letní giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný článok od tejto značky som v minulosti vyskúšala pár prípravkov ako napríklad Bio kokosový olej. Máš veľmi pekný blog nechcela by si vzájomne sledovať?
    andreanalens.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a už máš ode mě na tvém blogu odběr a rovnou i na IG :)

      Vymazat
  4. Na osvieženie počas dňa používam najčastejšie termálnu vodu od Vichy alebo šalviovú vodu. Táto od Saloos s Tee Trea sa mi celkom zapáčila, možno raz vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě stojí za to ji vyzkoušet :) Já sice tyhle vody na plet nepouzivám, ale jako osvězení je to fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Obličej máš vychlazený a dál? Takové osvěžení je možná příjemné, ale jenom na chvíli. Zkus si radši v létě skočit do bazénu, to je teprve to pravé osvěžení :-) . My máme doma kromě venkovního bazénu také klimatizaci ze Vzdušínu, takže máme víc možností, kam se před horkem schovat :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...