čtvrtek 23. června 2016

Růžové růžičky


Dneska pro Vás mám připravený jeden nailart, vytvořený metodou razítkování.

Napřed jsem nalakovala všechny nehty base coatem, potom jsem na dva prsty nalakovala bílý lak, který je jako podklad pro razítkování. Razítkování už pak byla hračka, razítkuji laky, které jsem koupila na Aliexpressu (zde) a jsem s nimi moc spokojená. Zbytek nehtů jsem nalakovala růžovým lakem od Essence a nakonec jsem všechny nehty přejela top coatem. Bohužel se mi podařilo narazítkované vzory trochu rozmazat. Budu muset zkoušet a hledat vhodný nadlak, který by razítka nerozmazával. Pokud máte na nějaký takový tip, tak mi ho prosím napište do komentáře. 

Použité laky:
base coat a top coat - Astor
Essence 106 Free Hugs - růžový lak
Essence 33 Wild White Ways - bílý lak
Růžový razítkovací lak z Aliexpressu

Razítkovací destička je z bornprettystore.com a najdete ji pod označením BPL-024 - odkaz zde.

 

 

JAK SE VÁM NAIL ART LÍBÍ? 
A POKUD MÁTE TIP NA NĚJAKÝ LAK, KTERÝ BY RAZÍTKA NEROZMAZAL SEM S NÍM!




6 komentářů:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...