sobota 4. června 2016

Oční stíny kosmetika MOJE

Tyto stíny mi byly zaslány v rámci spolupráce od kosmetikamoje.cz už před pěknou dobou, ale moc jsem si s nimi nevěděla rady. Stíny používám opravdu výjimečně, takže tento příspěvek nebude recenze, ale spíš jejich představení.
V balíčku mi přišly 4 produkty. Na tři z nich už jsem recenze sepsala a všechny si moc oblíbila, ale se stíny jsem se pořád nějak prala a nevěděla, jak napsat recenzi na něco, co vlastně neumím moc zhodnotit. 

Tady jsou odkazy na již vydané recenze na kosmetiku MOJE:

Oční stíny Quatro č.1
Jak už název napovídá a mohli jste si všimnout na fotkách, tak se jedná hned o čtyři oční stíny. Myslím, že za tu cenu mít rovnou čtyři stíny je fajn. Už několikrát jsem si zkoušela stíny nalíčit, ale na fotkách to nevypadalo pěkně, takže bohužel fotka se stíny v akci nebude. Jde o kombinaci barev od nejtmavší černé, šedé, capuccino až po světlunce béžovou. Oční stíny Quatro mají krásné balení a jsou na výběr v šesti variantách, takže si určitě vyberete tu svoji oblíbenou barevnou kombinaci. Jsou hedvábně jemné, což naznačuje i pírko na víčku. Pigmentace je podle mě docela dobrá. Výdrž bohužel hodnotiti nemůžu, protože jsem si je vždy na oči nanesla, potom přišel Honza a řekl, jestli mi dal někdo na budku nebo co se stalo, tak jsem je hned odličovala. Takže asi tak, já a výraznější stíny nejme kamarádi, ale věřím, že se to jednou naučím. Přijde mi, že stíny nepráší, což je výhoda. 

Obsah 4 g a cena 69 Kč

Berte tento článek spíš jako popis a ne jako rady znalce na stíny, ale myslím, že za tu cenu určitě stojí za vyzkoušení a věřím, že budete spokojené.



UŽ JSTE JE ZKOUŠELY? 
ZAUJALY VÁS?




9 komentářů:

  1. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, ale celkom ma láka niečo vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No něco si určitě vyber a zkus značka má super produkty a hlavně cenově dostupné.

      Vymazat
  2. Nevypadají špatně, ale brala bych jinou barevnou kombinaci :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. "Moji" znacku jsem jeste nezkousela... A v teto barvicce bych ji ani nemela chut zkouset.. jsem spis na Nude barvicky....Ale ostatni produkty z recenze vypadaji velmi dobre...

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky mam trio ocních stínu a prijdou mi fajn :) Tyhle mají super odstíny :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Od kosmetiky Moje jsem ještě nic neměla, ale stíny vypadají dobře. Jen bych asi zvolila jinou kombinaci odstínů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejnou skladbu 4 odstínů, akorát od značky Elf a ty teda docela dost práší, ale mít doma tohle složení stínů je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásna kombinácia farieb, taká klasika :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...