pátek 10. června 2016

Saloos: Hyaluronové sérum


V květnu jsem byla oslovena zastoupením firmy Saloos s nabídkou vyzkoušet novinku, kterou je toto hyaluronové sérum. Sérum, kterého název snad ani neumím vyslovit bez toho abych se dvakrát nezadrhla, jsem tak  s velkým potěšením měla možnost otestovat. Jeho blahodárné účinky na pleť jsem zkoušela já a chtěla vyzkoušet i mamka (44). Přírodní kosmetika Saloos mě zatím nikdy nezklamala a toto sérum jistě nebude výjimkou. Tak jdeme na to!
Jedná se o anti-age sérum s vysokou koncentrací kyseliny hyaluronové od české značky Saloos, která vyrábí vysoce kvalitní a hlavně přírodní kosmetiku. Pokud jste ještě nic od této značky nevyzkoušely, určitě to rychle napravte, věřím, že si ji zamilujete stejně jako já.
Sérum slibuje intenzivní hydrataci, regeneraci a vyhlazení vaší pleti. Produkt je vhodný pro všechny typy pleti, včetně té citlivé. Obsahuje poměr dvou typů kyseliny hyaluronové: nízkomolekulární (působí na pokožku dlouhodobě) a vysokomolekulární (stará se o okamžitý výsledek). Nejvyšší možná koncentrace této kyseliny okamžitě hydratuje a vyhlazuje povrch pleti. V séru je obsažený patentovaný anti-age komplex Fucocert, který dokáže podpořit regeneraci pokožky.
Můj názor:
Napřed bych chtěla moc pochválit balení s jednoduchým pumpičkovým dávkovačem. Sérum má čirou gelovou konzistenci, parfemace je neutrální a snadno se nanáší a lehce se do pleti vsakuje. Používám ho hlavně večer, ale někdy i ráno. Nanesu ho na vyčištěnou pleť, nechám chvíli vstřebat a potom aplikuji další pečující produkty. Pokud jde o dlouhodobé účinky bohužel, po měsíci používání nemůžu hodnotit. Sama s vráskami zatím moc nebojuji ale mamka, která používala sérum jako noční péči si pochvalovala, že je pleť ráno krásně vyhlazená. Kyselina hyaluronová je zázračná.  Je poznat, že sérum pokožce dodá novou energii a že je pokožka jakoby vypnutější a omlazená. Tohle sérum hodnotím na jedničku a můžu jen doporučit!
Cena se pohybuje kolem 200 Kč a obsah balení je 15 ml.

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ HYALURONOVÝ PRODUKT?


10 komentářů:

  1. Také zkoušíme s mamčou, ale zatím bohužel nemůžeme říct, že by jsme byly nějak nadšené. Mě na pleti nedělá naprosto nic, pár vteřin po aplikaci nevím, že bych si něco na pleť dala a mamče naopak na pleti zůstává klidně až do rána bez toho, aby se vsáklo :D Ještě mu ale dávám šanci a testuji dál.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi už samotné čisté balení a takhle jako výrobek mě láká taky. Zatím, co jsem měla kosmetiku od Saloos, také mě nezklamala

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem toto sérum neměla a ani žádné podobné. Tvá recenze zní lákavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Chystala som sa to vyskúšať, ale neviem neviem či stojí zato...

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Zní hodně lákavě :) Jsem nevěděla že ma takové serum, vypadá dobře. :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos mám moc ráda, tohle zní dost lákavě! :) Ne, že bych měla vrásky, ale kolem očí už se mi začínají linky trošku značit, takže bych to chtěla zkusit, ale asi to koupím mamce a budu tajně používat i já :D

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlhšie si naň brúsim zúbky, uvidíme :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektná vecička! Používam ho ráno aj večer. Mám velmi citlivú pleť, ale toto sérum znášam bez problémov. Pravidelným používaním sa mi viditelne zjednotila pleť,je pružnejšia, vrásky na čele i okolo očí sú o dosť jemnejšie. Balenie (velkost aj typ) je praktické, ideálne na cesty.Cena viac ako priaznivá.

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektná vecička! Používam ho ráno aj večer. Mám velmi citlivú pleť, ale toto sérum znášam bez problémov. Pravidelným používaním sa mi viditelne zjednotila pleť,je pružnejšia, vrásky na čele i okolo očí sú o dosť jemnejšie. Balenie (velkost aj typ) je praktické, ideálne na cesty.Cena viac ako priaznivá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...