čtvrtek 26. května 2016

Dulcia: Noční oční krém s kofeinem


Pořád zkouším nové značky očních krémů a hledám ten pravý a tak mi před nějakou dobou padl do oka i tento. Všemi opěvovaný hustý a mastný kofeinový noční krém na okolí očí s krásnou kávovou vůní, který podle výrobce zmírňuje a zabraňuje otokům v okolí očí. 

Už jsem měla dřív možnost vyzkoušet si krém v malém vzorečku. Musím říct, že i množství, které bylo ve vzorečku mi vydrželo cca na týden. Krém mi vyhovoval po všech stránkách, tak jsem se rozhodla pro plné balení. Balení je o obsahu 10 g, to by se mohlo zdát jako strašně málo, ale opravdu ho na použití stačí jen troška. 
Krém obsahuje kofein a voní  intenzivně po kávě (připomíná mi vůni čokoládky Kofila). Je mastný, ale dobře se vstřebává. Tento oční krém je v malém kulatém kovovém kalíšku se šroubovacím víčkem (kalíšek se bude určitě hodit i po dopotřebování krému). Krém je určen pro noční použití, ale občas si ho máznu i přes den. Obsahuje avokádový olej, kávový olej, kakaové máslo, bambucké máslo, olej z klíčků pšenice, mango, jojobový olej, grepový olej a rozmarýnový extrakt. Balzám stimuluje a obnovuje buněčnou strukturu a tím zlepšuje cirkulaci krve a napomáhá tak ke zdravějšímu a mladistvějšímu vzhledu pokožky kolem očí. 
Můj názor:
No účinky jsou skvělé, ale popravdě musím říct, že je na mě někdy ta intenzivní vůně kávy až moc, Kdyby voněl po vanilce, tak to by pro mě byl příjemnější zážitek. Ale už si začínám zvykat i na kávovou vůni. Krém oční okolí krásně hydratuje a protože teď chodím docela pozdě spát, tak mažu poctivě a ráno je vidět, že je pokožka kolem očí pěkně odpočinutá, vyživená a nepůsobí unaveně. Krém mi nedráždí oči, proto má u mě velké PLUS! Mamka ho taky vyzkoušela a už má i ona svůj zázračný kalíšek :).

Tento krém můžete koupit na stránkách krasnakazdyden.cz nebo na biobeauty.sk. Na e-shopu Krásná každý den ho pořídíte za skvělých 269 Kč. Věřte není to moc, krém je opravdu super a balení vám vydrží určitě na pěkně dlouhou dobu. Určitě ho vyzkoušejte, kdo nevyzkouší, neuvěří!



UŽ JSTE TENTO KRÉM ZKOUŠELY? 
JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ OČNÍ KRÉM?



16 komentářů:

  1. Krém vypadá moc dobře, pro mě závisláka na kofeinu by se hodilo i aroma. Jenže já nehledám krém proti otokům, bojuju spíše s vráskami a občas vysušenou pletí. Nicméně od Dulcia se chystám něco vyzkoušet.
    hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, věřím, že nebudeš zklamaná :)

      Vymazat
  2. Krém vypadá dobře, ale asi by mi vadil ten kofein. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ta je dost intenzivní :), ale za ty výsledky to stojí.

      Vymazat
  3. Krem je skvely a me zas vune kavy voni☕☕☕

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje články proste milujem, konečne blog, ktorý ma vážne baví! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám tento krém, ale bohužel mně v očích pálí.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek i fotky :) já zatím oční krémy moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm tak to vyzerá dobre, od nich mám len deodorant, ale chcela by som vyskúšať viac produktov :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě od této značky vyzkoušej víc produktů, nedám na ně dopustit, zatím mě žádný nezklamal.

      Vymazat
  8. Krém mám na svém wishlistu a už se úplně třesu na to, až ho vyzkouším! Zatím jsem na něj slyšela snad jen samou chválu, takže věřím, že i mně bude vyhovovat. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se potom u tebe na blogu objeví recenze a počtu si, jak ti vyhovuje.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...