úterý 17. května 2016

Annemarie Börlind: Luxusní přírodní kosmetika

Dnes pro vás mám článek o kosmetické značce, kterou nejspíš ještě nebudete znát. Jde o německou přírodní kosmetiku Annemarie Börlind.

V rámci spolupráce jsem obdržela několik opravdu luxusních produktů z řady AQUANATURE, která je určena pro ženy 30+, které začínají bojovat proti prvním jemným vráskám. Vzhledem k vyšší ceně kosmetiky jsem čekala, že mi zastoupení firmy zašle pouze vzorečky, ale byla jsem mile překvapená, když mi přišel balíček s plnými baleními, za které bych chtěla moc, moc poděkovat! Hyaluronové hydratační sérum, Hyaluronový krém sorbet a Hyaluronový oční krém jsem se nakonec rozhodla vyzkoušet na zralé pleti mojí mamky.

Napřed bych vám chtěla představit samotnou značku Annemarie Börlind:
Zakladatelka společnosti jednou řekla: „To co nemůžu sníst, si nedám na obličej."
S tímto tvrzením naprosto souhlasím! 
Společnost Annemarie Börlind se drží tohoto principu již více než 50 let, produkováním nejlepší pleťové kompatibilní přírodní kosmetiky . Produkty jsou vytvořeny pro každý typ pleti a každý pleťový problém s velkou dávkou rostlinných ingrediencí , bez živočišných výtažků, ropných derivátů a silikonů. Používají se pouze vysoce kvalitní suroviny, hodnotné , za studena lisované rostlinné oleje, éterické oleje , bylinné extrakty, aktivní ingredience z moře a prvotřídní vitamíny. Kosmetika není testovaná na zvířatech a nejsou použity žádné geneticky modifikované ingredience

Produkty, které jsem měla v balíčku jsou z řady AQUANATURE, která je určena pro pleť 30+. Já teda 30 ještě nemám, a jak už jsem napsala, testovala jsem spolu s mamkou. Je pravda, že po třicítce už pleť potřebuje větší dávku hydratace a právě s hydratací a s boji proti vráskám pomohou produkty z této řady. Produkty slibují vyplnění jemných linií a vyhlazení vrásek. Řada je vhodná i pro smíšenou pleť. 

Hyaluronové Hydratační sérum
Oficiální popis:
Toto účinné hydratační sérum kombinuje 2 funkce v 1 pro zářivější, mladší vypadající pokožku: 
Aloe vera, extrakt z mořských řas a inovativní botanická kyselina hyaluronová jsou perfektní kombinací pro dehydrovanou a náročnou pleť. Dodává pleti extra dávku hydratace, novou energii a svěžest. Obnovuje přirozenou dávku hydratace a drobné linie a vrásky jsou zjemněné. Alpská vrbovka reguluje produkci mazu, pročišťuje póry a zjemňuje jejich vzhled.

Aplikace: 
Aplikujte každé ráno a večer na obličej, krk a dekolt po vyčištění. 

Moje hodnocení:
Sérum je ve štíhlé skleněné lahvičce o obsahu 50 ml a vypadá elegantně a luxusně. Aplikace je jednoduchá pomocí pumpičky. Sérum je čiré, vypadá jako gel, není vůbec lepivé a konzistence je tekutější, takže se do pokožky rychle a jednoduše zapracuje. Krásně se nanáší. Po aplikaci je pleť krásně jemná, vyhlazená a hydratovaná. Cena odpovídá kvalitě a určitě se vyplatí do této kvalitní přírodní kosmetiky investovat! 


24h Hyaluronový Krém Sorbet 50 ml
Oficiální popis: 
Tato lehká krémovitá emulze je speciálně vyvinuta pro normální až smíšenou pleť, přičemž pleť intenzivně hydratuje, chrání, regeneruje, vyplňuje linie a vrásky.
Intenzivní hydratační komplex botanické kyseliny hyaluronové a extraktu z aloe vera hydratují buňky. Extrakt z mořských řas hydratuje , chrání a zvyšuje přirozenou schopnost samoregenerační buněk. Fyto buňky z papyru zlepšují strukturu a ochrannou bariéru pleti, čímž se snižuje předčasné stárnutí pleti způsobené vlivy životního prostředí . Zároveň je stimulována obnova buněk a jemné linie a vrásky způsobené nedostatečnou hydratací pleti jsou zjemněné . Pleť se stává hladší, zářivější a jemnější. Extrakt z čínské houby Tremella fuciformis ( botanická kyselina hyaluronová ) , vytváří ochranný film, který vyplňuje jemné linky a vyhlazuje vrásky . Zároveň váže velké množství vody do sebe , což zaručuje intenzivní hydrataci kůže zevnitř. Krém Sorbet se rychle vstřebává do pokožky a zajišťuje vyvážení vlhkosti po delší dobu . Svým složením je vhodný i pro smíšenou pleť . Dodává pokožce vlhkost průběžně a působí proti lesknutí pleti při vysokých teplotách a vlhkém prostředí.

Aplikace: 
Aplikujte každé ráno a večer po vyčištění pleti. Ideální i jako podklad pod make-up. Pod tento krém je doporučena aplikace séra o kterém jsem psala výš.

Moje hodnocení:
Krém je ve štíhlé skleněné lahvičce o obsahu 50 ml a vypadá elegantně a luxusně,Aplikace je jednoduchá a to pomocí pumpičky. Krém má jemně tyrkysový nádech, voní moc příjemně a krásně se do pokožky vstřebá. Krém je vhodný i na krk a dekolt. Pokožka je okamžitě po aplikaci krásně jemná a hydratovaná. 


Hyaluronový oční krém 
Oficiální popis:
Tento jemný oční krém pro náročnou a dehydratovanou pleť redukuje jemné vrásky způsobené nedostatkem hydratace a vyrovnává vrásky prostřednictvím vzácné botanické kyseliny hyaluronové a mořských rostlinných výtažků. Fyto buňky z papyru dodávají pleti sílu opětovné regenerace. Ekologický kofein stimuluje mikrocirkulaci a zmírňuje otoky.

Aplikace: 
Aplikujte jemně na pokožku v okolí očí pomocí konečků prstů. Aplikujte každé ráno a večer po čištění.

Moje hodnocení:
Krém je v malé plastové tubičce o obsahu 15ml, která krásně zapadá do celého konceptu z této řady. Tuba má krásný lesklý modrý odstín. Líbí se mi řešení samotného aplikování krému zúženým zakončením tuby. Krém je bílý, lehoučký, krásně se roztírá a jemně voní. Nezpůsoboval žádné podráždění očí.


Všechny tyto produkty jsou vhodné pro všechny typy pleti, jsou dokonce ideální pro citlivou pokožku. Jsou 100% na přírodní bázi - bez hliníkových solí, parabenů, parafinů, silikonů, ropných derivátů, silikonových olejů, polycyklických sloučenin, syntetických vůní a barviv, konzervačních látek, nanočástic a bez živočišných výtažků, bez lepku. Kosmetika není testována na zvířatech. Všechny produkty obsahují čistou termální vodu bohatou na minerály jako draslík, magnézium, kalcium a zinek.

Myslím, že tato kosmetika může být užitečnou ozdobou koupelny každé ženy, která chce o svou pleť dokonale pečovat a zachovat si svěží a zdravý vzhled. Po delším používání je opravdu znát vyhlazení a vyživení pleti. Na závěr je tady fotka zázračné a opravdu luxusní trojice, ze které byla mamka nadšená a která stojí za vyzkoušení. Věřím, že budete spokojené a co víc nezapomeňte, že jde o přírodní kosmetiku. Nechte se hýčkat!


UŽ JSTE O ZNAČCE SLYŠELY A JAK VÁS TYTO PRODUKTY ZAUJALY? 




15 komentářů:

  1. O teto znacce jsem neslysela, ale libi se mi to serum..vlastne i ty ostatni vypadaji dobre, ze by stalo za to je vyzkouset.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Značku poznám už niekoľko rokov zo zahraničia, ale zatiaľ som nič nevyskúšala... (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že ještě před půl rokem jsem ji neznala, ale jsem moc ráda, že jsem ji poznala. Aspoň vím co mám mamce kupovat a co nevidět i sobě :D

      Vymazat
  3. Na tuto značku mám zálusk, ale ještě jsem ji nikde nepotkala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bude k mání jen na jejich stránkách :)

      Vymazat
    2. Dá se koupit v obchodě Biooo v Praze

      Vymazat
  4. Vypadá to dost lákávě. :) Skvělý článek !

    OdpovědětVymazat
  5. Značku nepoznám, vidím ji poprvé, ale hodně mě zaujal oční krém, má i krásné modré balení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Značka je pro mě zcela novinkou, ale musím říct že produkty jsou velmi zajímavé a poutavé.

    OdpovědětVymazat
  7. tak o značce jsem už něco slyšela, to ano, ale otestovanou ji nemám, teď (trapně) používám sérum od L'oréal a je zatím fakt dobrý, zanechává pokožku fakticky jemnou, jen ta "vůně" po rozmarýnu je něco teda dost silnýho i na mě :/

    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. O této značce jsem neslyšela, ale má moc pěkné obaly.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  9. Obal je nejdůležitější kvůli tomu si přeci kosmetiku kupujeme :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Krem sorbet pouzivam dlhodobo a som velmi s nim spokojna, zmizli mi supinky na pleti, akne sa ukludnilo, a taktiez vrasky sa trochu vypli. Celkovo mam pocit, ze odkedy som zacala pouzivat Dadoo Sens PudDerm najprv a potom Anne Marie AquaNature a ine ich produkty na plet pred rokom a pol, plet sa mi pretransformovala z mastnej a aknoznej na zmiesanu, miestami normalnu. Hlavne akne ako take uz nemusim riesit. Prisla som k tomu nahodou u mojej kozmeticky a bola som riadne skepticka, kedze nie vsetko drahe za to stoji. Ale teraz viem, ze momentalne nemusim nic ine hladat a dokupovat, plet ma vsetko, co potrebuje, dokonca niekedy nemusim pouzivat ani makeup - a to sa mi za 30 rokov este nikdy nestalo, makeup pouzivam kvoli praci kazdy den... Urcite odporucam, maju na eshop vzorky, kde si mozete otestovat, ktory krem Vam sadne, nemusite hned kupovat cele balenie, kedze je to cenovo narocnejsie :) Mojej mamke som kupila silnejsiu verziu AquaNature, nech vyskusa, a uz ma prosila o dalsie balenie - vona jej sice trochu prekaza pri tom danom kreme, ale s vysledkami je spokojna :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...