středa 6. dubna 2016

Saloos: Voňavý čokoládový peeling na tělo


Na dnešní článek jsem se moc těšila, tak doufám, že se vám bude líbit. Podělím se s vámi o svůj názor na další skvělý produkt české značky přírodní kosmetiky Saloos. Tentokrát to bude BIO Tělový peeling - čokoláda. Na tyto bio tělové peelingy jsem četla snad samé pozitivní recenze od jiných blogerek. A tak jsem si řekla, že je taky musím vyzkoušet. A můj názor bude také kladný. Nenašla jsem na peelingu jedinou vlastnost, která by mi nevyhovovala! Já jsem si vybrala verzi Čokoláda, ale můžete si vybrat ještě z těchto variant: Levandule - tea tree, Mojito a Růže. Musím říct, že mě láká vyzkoušet i ty ostatní verze. Nejvíc asi Růži a Levanduli, ale i Mojito bude na léto super. Tento Peeling koupíte asi za 120 - 140 Kč třeba na Notino.czObsah balení je 140 ml.

Popis výrobce:
Jak peeling použít?
 Malé množství peelingu naneste na mokrou pokožku, lehce krouživými pohyby masírujte a následně opláchněte. Můžete ho používat 1-2 x týdně. 

Pokud jde o konzistenci, tak jde o směs hrubých krystalek soli a olejové části. Vůně je čistě čokoládová a kokosová, připomíná mi čokoládovou zmrzku. Při použití je potřeba pracovat rychle, protože se sůl rozpouští. Aplikace peelingu je moc příjemná, všeobecně mám peelingy, jak na tělo, tak na tvář ráda, je to pro mě relax. Po rozpuštění soli se z peelingu stane spíš jen olej, který si ještě vmasírujte do pokožky. Takže před použitím vždy peeling něčím promíchejte. Pak už jen stačí opláchnout vodou, pokožka je pěkně vyživená a už nemusíte použít žádné tělové mléko. 

Jen bych chtěla upozornit na to, že peeling obsahuje sůl, která by vás mohla pálit a štípat, pokud máte na pokožce nějaké odřeniny nebo ranky, tak bacha na to! Pokud máte čerstvě oholené nohy, tak peeling také odložte, protože by mohlo nastat peklo v podobě pálení! Takže peeling použít jen na zdravou, pokožku bez ranek. 

Balení peelingu je krásné, tak jako u všech produktů Saloos. Líbí se mi, že jednotlivé varianty peelingů, jsou rozlišeny i barevně. Saloos opět nezklamal! Peeling je v plastové lahvičce s plastovým víčkem na šroubování, což mi vyhovuje. Saloos má často skleněné lahvičky, které jsou docela těžké, tak jsem ráda, že je peeling v plastu. 

Moje hodnocení:
Pro mě je tento peeling jedním z nejlepších, které jsem vyzkoušela. Krásně voní, aplikace je příjemná, pokožka zůstane krásně vyživená. Za sebe, ho můžu jen doporučit. A už se těším, až vyzkouším i další parfemace. Jen bych brala větší balení, aby mi peeling vydržel na delší dobu.

Moje shrnutí:
+ krásná vůně
+ krásné balení
+ Bio výrobek
+ neobsahuje chemii
- balení by mohlo být klidně větší
CO NA TENTO PEELING ŘÍKÁTE? 
JAKOU PARFEMACI BYSTE SI VYBRALI?


17 komentářů:

  1. Tak tento peeling vypadá hodně zajímavě. Já se vždy zklamu, protože mají moc málo částic, ale to si myslím, že u tohoto solného peelingu nehrozí :) Já mám pouze tři oblíbené a to Coolistar (pekelně drahý - byl to dárek a sama si ho asi nikdy nebudu moct dovolit), solný z Manufaktury a nyní mám od Mary Kay. Takže hned jak jej dopotřebuji, tak vyzkouším tento. V poslední době se můžu po čokoládových produktech utlouct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento má částic opravdu dost! Jasně zkus tento myslím, že za ty penízky je super!

      Vymazat
  2. Cokoladove vune miluju na vsem, stejne tak jako peelingy, takze skvela kombinace ;)

    andreabblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji čokoládové vůně a ještě vanilku a kokos.

      Vymazat
  3. Tento peeling bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling vypadá skvěle. Miluju čokoládové vůně :) a to že neobsahuje chemii je jedině plus :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky považuji za velké plus, že neobsahuje chemii!

      Vymazat
  5. Vypadá to super, ta čokoládová vůně musí bejt úžasná :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Peeling vypadá skvěle! :) Nejvíc by mě lákala asi varianta levandule - tea tree :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych nejraději vyzkoušela všechny, ale budu je zkoušet postupně asi :D

      Vymazat
  7. To musí byť skutočný raj! Čokoládové produkty, alebo aspoň produkty s vôňou čokolády zbožňujem ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Peeling vyzerá super :) Ja osobne milujem, keď sprchový gél, peeling alebo iný kozmetický produkt vonia po čokoláde ! :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Od Saloos som vyskúšala len pár produktov, no boli skvelé a tak ma láka aj tento peeling :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...