středa 27. dubna 2016

Hydrofilní odličovací olej Saloos

Dnes pro vás mám recenzi hydrofilního odličovacího oleje Meduňka od značky Saloos. Český výrobce certifikované přírodní biokosmetiky Saloos si zakládá na tom, že jeho výrobky obsahují nejvyšší možný podíl čistých přírodních látek. Odličovací přípravky jsou důležitým pomocníkem a měly bychom je používat pravidelně. Přece jen je pro naši tvář nejhorší, když se večer neodlíčíme, ráno se vzbudíme a v zrcadle vidíme strašidlo s unavenou pletí. Samozřejmě také všechny vyživující krémy a séra, se lépe vstřebají, když je obličej odlíčený a pleť krásně očištěná.
Každodenní důkladné odlíčení a vyčištění je opravdový základ péče o pleť!!
  Jistě, že každý typ pokožky vyžaduje jiný způsob odlíčení, ale oleje jsou podle mě vhodné pro všechny typy pleti. Já už se delší dobu odličuji micelárními vodami, ale rozhodla jsem se, že vyzkouším něco jiného. Narazila jsem na odličovací oleje, které jsem hned chtěla vyzkoušet. A musím říct, že jsem byla mile překvapena. 

Libí se mi hlavně jednoduchost odlíčení - na navlhčený kosmetický tampónek stačí kápnout trošku oleje a bez problému očistí pleť od nečistot a od make-upu. Olej můžete používat i pro odlíčení očí a rtů, tady jsem byla také mile překvapena, často mám problém, že mě odličovací přípravky štípou v okolí očí, ale tento olej mi pokožku vůbec nepodráždil. Po vyčištění pleti jsem se bála, že budu mít ještě další hodinu mastnou pokožku, ale nic takového se nekonalo, tvář jsem měla pěkně čistou, na dotek jemnou, nevysušenou a už jsem nemusela nanášet žádný noční krém, pleť byla i pěkně hydratovaná. Mamka ho taky vyzkoušela a tu teda štípal v očích, takže to bude asi člověk od člověka, ale já jsem s ním spokojená. A pokud by vám olej nedělala dobře v oblasti očí, tak ho používejte pouze na odlíčení tváří a na oči použijte nějaký jiný přípravek, který vaší pokožce nevadí. 

 
Jediné co mě nepotěšilo je nepraktičnost dávkování oleje na odličovací tampónek. Samotná lahvička je moc pěkná s originálním Saloos designem. Otvor v hrdle je docela velký, a tak doufám, že se mi nepovede vylít olej na tampónek celý, ale opravdu použiju jen potřebnou kapku. Možná bych uvítala nějakou dávkovací pumpičku. Odličovací oleje jsou k mání v několika variantách, pro různé typy pleti.

Můžete si vybrat hned z několika odličovacích olejů a to: 
Argan Revital, Růžové dřevo, Lemon Tea Tree, Neutrální, Tea Tree Manuka, Bergamot, Levandule, Meduňka

Ten nejvhodnější pro vás si můžete vybrat podle této tabulky

Já jsem si vybrala meduňkový olej, který voní jemně po citrónech. 

Hydrofilní olej Meduňka obsahuje:
Oleje lisované za studena: bio slunečnicový a bio sezamový
100% esenciální oleje: Esenciální olej meduňka
PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin
Vitamíny: A,E,F

Ještě bych chtěla upozornit na důležitou věc, kterou je skladování. Nezapomeňte na to, že jde o olej, takže byste ho neměly vystavovat světlu ani vyšším teplotám. Proto pro něho bude nejvhodnější nějaké suché, chladnější a tmavé místo. 

Určitě budu střídat micerálku s tímto voňavým odličovacím olejem. Olej si můžete koupit na Parfums.cz za 92 Kč, cena mi přijde akorát, protože lahvička o obsahu 50 ml vám vydrží na dlouho.



POUŽÍVÁTE ODLIČOVACÍ OLEJE? 
MÁTE ZKUŠENOST S ODLIČOVACÍMI OLEJI ZNAČKY SALOOS?



22 komentářů:

  1. Já používám Argan revital, a odličuje skvěle. Taky jsem dřív používala micelárky, ale teď o ně ani nezavadím pohledem, tohle je opravdu suprová věc. :) Příště mám spadeno zrovna na tu meduňku, tak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně pro odličování a čištění používám přípravky, které na obličeji namydlím a vodou opláchnu a vidím, jak všechny nečistoty odtékají do umyvadla. Až poté, co mám pleť komplet vyčištěnou, používám před spaním olej na pleť místo krému - dříve jsem měla avokádový a nyní zkouším makadamiový. Ale to je spíše o preferenci každého z nás. 3 roky zpět bych si nedokázala představit, že bych olej na pleť vůbec použila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně každý to má jinak a taky jsem si nedokázala představit, že na svou pleť budu dávat olej :D

      Vymazat
  3. Tyto oleje taky ráda používám. Bohužel ho nemůžu používat na oči, protože pak deset minut nic nevidím :-) Mám ho docela velkou spotřebu, lahvička mi vystačí maximálně na dva měsíce. Používám levandulový
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamce taky na oči vadil, tak je to asi jak komu. A není problém na oči použít něco jiného a zbytek tváře odlíčit olejíčkem. Já mám lahvičku cca měsíc a půl a ještě v ní je. Používám opravdu malé množství.

      Vymazat
  4. Tak tento som ešte nevidela, ale vyzerá super :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej na celou nabídku těchto olejů od Saloos.

      Vymazat
  5. Wau vyzera velmi dobre 😍

    Mam novy blog,tvoja návšteva by ma celmi potešila 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek. Oleje jsem na odličování nikdy nepoužívala, ale výrobky Saloos miluju a používám. Budu muset vyzkoušet i olej. :)

    www.baby-mamalifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám značku Saloos moc ráda, zatím mě žádný výrobek nezklamal.

      Vymazat
  7. Používám ho taky,jen mám ten s granátovým jablkem a je můj oblíbený. Saloos je skvělá značka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vůbec nevěděla, který si mám vybrat nejraději bych brala všechny, granátové jablko musí být taky super!

      Vymazat
  8. Už som jeden od Saloosu vyskúšala a určite ešte nejaký z ich hydrofilných odličovačov vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus třeba tuto meduňku parfemace je fakt moc příjemná :)

      Vymazat
  9. Měla jsem hydrofilní odličovač od Saloos s růžovým obalem a odličoval na jedničku. MOmentálně používám dvoufázové odličovače od Ziaji:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám dva - argan revital a levanduľa. Páči sa mi, že okrem odlíčenia pleť aj ošetrí a už nie je treba použiť nič, žiaden krém. No pre mňa je dosť nepraktické ho nanášať na tampón - nikdy neviem, koľko kvapiek vody dať a koľko oleja. Buď je to dosť slabé na vyčistenie alebo to preženiem a vytvorím mláčku. Neviem, aký má byť správny pomer. Ešte som si na to nezvykla, lebo som ho ešte poriadne nezačala používať.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...